ALPHEGA MAGAZÍN V NOVÉM, JEŠTĚ ATRAKTIVNĚJŠÍM KABÁTKU

Rok 2018 je pro Alphega lékárny rokem narozeninovým. Zatímco celý koncept oslavil desáté výročí úspěšného fungování na českém trhu, čtenářsky velmi oblíbený Alphega magazín v letošním roce slaví 5. narozeniny. K této příležitosti realizační tým magazínu připravil mnohá vylepšení, která vycházejí vstříc potřebám i těm nejnáročnějším čtenářům.

Velkou změnou magazínu je jeho nová vizuální stránka. Ta vychází z mezinárodního layoutu, který využívají všechny členské země projektu Alphega lékárna (ČR, VB, Itálie, Španělsko, Francie, Rumunsko, Německo, Nizozemí, Turecko). Alphega magazíny napříč Evropou tedy dodržují stejné grafické zásady, podporují značku Alphega lékárna a dokazují mezinárodní sílu a jednotnost.

„Nový layout je odlehčený, čistší a modernější. Kopíruje současné trendy, a přitom zůstává ve všech ohledech čtenářsky velmi přívětivý," popisuje Ing. František Řiský, marketingový manažer společnosti Alliance Healthcare, která magazín vydává.

„Kromě toho v magazínu nyní používáme kombinaci několika fontů. Ty byly pečlivě vybrány tak, aby se text lépe četl a byl našim očím příjemnější," doplňuje Ing. Řiský.

Inovativní grafický styl klade důraz na oblé tvary, přesněji řečeno kruhy, či „bubliny", jež jsou symbolem přátelské komunikace, zdraví a pozitivní budoucnosti. Tato grafika byla zvolena na základě výzkumu, který se uskutečnil ve Velké Británii a Francii. Výzkumu se účastnily 2 skupiny respondentů - laická veřejnost a lékárníci. Všem respondentům byly předloženy 2 koncepty a bylo zjišťováno, jaký grafický styl je čtenářům i odborníkům nejbližší. Vítězné „bubliny" působí originálně, svěže a pozitivně.

V inovacích je síla

Nový Alphega magazín je dále rozšířen o rubriku na téma VYVÁŽENÉ STRAVOVÁNÍ, a svým čtenářům tak nabízí ještě více tipů a rad z oblasti výživy a zdravého životního stylu. Protože právě strava je jedním ze základních pilířů ovlivňujících kvalitu života ve všech jeho obdobích. „Edukujeme pacienty v péči o vlastní zdraví a nadále připomínáme nezastupitelnou funkci prevence, která je základem předcházení nemocí a jejich následků. A to vše atraktivní a velmi čtivou formou," uzavírá marketingový manažer.


Alphega magazín je life-stylovým časopisem, který edukuje širokou veřejnost v oblasti zdravého životního stylu. Vychází šestkrát ročně, každé číslo v nákladu 60 tisíc kusů. 

Designed by freepic.diller / Freepik

Zpět

DOPORUČUJEME

Urinal Naturevia Educomm Educomm Canephron Clarion Olomouc Alphega Družstvo lékáren Tantum Verde Hotel Olympic Instagram První volba lékárníka 2018

OBSAH

PROFI

SOUTĚŽ O VOLNÉ VSTUPENKY NA KONGRESY HEALTHCOMM PROFESSIONAL PREVENCE VZNIKU OSTEOPORÓZY JE ÚČINNĚJŠÍ NEŽ LÉČBA TĚŽKÉ OSTEOPORÓZY PÉČE O ZDRAVÍ LEDVIN KALEIDOSKOP HOMEOPATIE ZA TÁROU: NEŠTOVICE ROZHOVOR S MUDr. PETREM TLÁSKALEM, CSc. LÉKÁRNÍCI RADÍ, JAK SE VYHNOUT ZAŽÍVACÍM PROBLÉMŮM I CHYBÁM V UŽÍVÁNÍ PŘEDEPSANÝCH LÉKŮ PNEUMOLOGOVÉ JIŽ POPATNÁCTÉ VYŠETŘILI ČECHŮM PLÍCE JAK SE DO LÉKÁRNY VOLÁ… ČESKÁ STOPA V BOJI PROTI RAKOVINĚ CHRONICKÁ HEPATITIDA C – ZRÁDNÁ, ALE VYLÉČITELNÁ OHLÉDNUTÍ ZA KONGRESY HEALTHCOMM PROFESSIONAL 2018 NOVINKY V OBLASTI CENOVÉ REGULACE LÉČIV PRO ROK 2019 TOP 10 ČLÁNKŮ ROČNÍKU 2018 NOVINKY Z PORTÁLU EDUCOMM 1-2019 KNIŽNÍ NOVINKY EPILEPTICKÉ ZÁCHVATY NEPŘICHÁZEJÍ JAKO BLESK Z ČISTÉHO NEBE REFORMA PSYCHIATRICKÉ PÉČE JAKÝ BYL PRVNÍ ROK POVINNÉ ELEKTRONICKÉ PRESKRIPCE? LIŠÍ SE STŘEVNÍ MIKROBIOTA NAŠÍ POPULACE OD PRVOREPUBLIKOVÉ? DO NOVÉHO CENOVÉHO PŘEDPISU MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ NEBYL PROMÍTNUT VÝSLEDEK DOHODOVACÍHO ŘÍZENÍ UKÁZKA Z KNIŽNÍ NOVINKY NAKLADATELSTVÍ PORTÁL ČÍM ZAPÍJET LÉKY?

RELAX

KDYŽ DĚTSKÝ IMUNITNÍ SYSTÉM VOLÁ O POMOC ZPŮSOBY, JAK SE UVOLNIT V KAŽDODENNÍM ŽIVOTĚ VYHODNOCENÍ DENTÁLNÍ PÉČE MERIDOL EUCERIN AQUAPHOR REGENERAČNÍ MAST Aplikace Lékárny v ČR CESTA HŘEBÍČKU DO NAŠÍ KUCHYNĚ ČESKÉ DĚTI MILUJÍ MOBILY, DOMA BY CHTĚLY MÍT PSA A TOUŽÍ SE PODÍVAT DO AMERIKY NEBO DO VESMÍRU JAK DODRŽET NOVOROČNÍ PŘEDSEVZETÍ? DĚTSKÁ OBEZITA OČIMA ODBORNÍKŮ CO DOKÁŽE SILNÝ KUŘECÍ VÝVAR?
Ochrana osobních údajů
©2015-18 Health communication s.r.o., magazin@hcom.cz